czwartek, 7 lipca 2011

none.

fajnym uczuciem jest absolutny brak planów i absolutny brak marzeń, kiedy się może z nich wyrosło. jakby mnie ktoś teraz zapytał czego potrzebuję, o czym marzę, to chyba tylko i wyłącznie o spokoju. pierdoląc to czy po śmierci jest jakiś świat czy też nie, fajnie by było już sobie odpocząć. każdy ma prawo nie mieć siły udawać, że jest szczęśliwy. każdy ma prawo nie mieć siły żeby sie kurwa uśmiechnąć. lubię jak jest mi wszystko jedno. śmierć jest jak spanie bez limitu. po prostu. a ja lubię spać. jak mnie nie ma, też lubię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

t a g i

... (2) 2012 (2) 22 (1) 90's (2) abstract (5) abstrakcja (3) alkohol (13) Ancer (5) bananowa młodzież (6) borderline (8) celebryci (3) chuj (4) dćbrowa (53) dekadentyzm (6) dokument (1) droga (11) drugs (7) family (2) fashion (3) foto (14) francuska gruszka porno (25) gej (5) gnomy (2) hate (3) homo (1) indianie (39) jesień (3) joaquin phoenix (1) Kasia (5) kobieta (87) koniec świata (8) kostium (4) kwadraty (2) lato (30) ludzie (38) łódź (89) macro (2) manhattan (6) marzenia (11) mężczyzna (43) mięsny jeż (1) miłość (26) missaint (159) moda (9) orzeszków (19) pan kurczak (118) pan pingwinek (3) papierosy (21) pendryk (19) piotrkowska sto osiemdziesiąt (6) porno (3) portrait (31) portret (30) road (11) rodzina (15) rozkminy (65) samotność (4) self-portait (21) sex (3) sny (2) sobota rano (3) sowy (1) stanisław jerzy lec (2) stefan (1) sunset (3) śmierć (16) tata (1) teatr (2) tęposractwo (11) urodziny (2) vampire (1) wakacje (6) Weronika (16) wiosna (10) wrogowie (6) wssip (18) wystawa (2) zachód słońca (4) zazu bulczakos (5) zima (7) życie (34)