czwartek, 18 listopada 2010

"jest zajebiście"

wstaje sobie dzisiaj rano (bardzo rano, jak dla mnie) i patrze w lustro, a tam, oprócz tego, że chłopiec z gimnazjum, to na dodatek chłopiec z gimnazjum, uwaga, uwaga, z siniakiem na wardze oO ja się zapytowywuję czy miał ktoś z Was kiedyś takie cudo? :D bo ja pierwsze widze. najnormalniejszy w świecie siny siniak, na ustach. a na domiar złego jedyną kryjącą pomadką jaką mam jest ostro celebrycka czerwień, dlatego uznałam, że wole z rana naturalną siność.
a poza tym to nic ciekawego.
byłam w szkole i o kurwa, usunięto z niej miejsce, w którym spotkać mnie można było zdecydowanie najczęściej (na pewno częściej niż na zajęciach :| ) - p a l a r n i a r.i.p. może i była chujowa, ale po raz kolejny załamał się mój światopogląd.
hormony mi szaleją i czuje sie jak nastolatka (chłopiec z gimnazjum, tja), może to nawet miło, że mnie odmładzają bez pytania.
spierzchła mi ręka - lewa, tak kurewsko, że aż popękała i wygląda jak człowiek słoń.
musiałam to z siebie wyrzucić ;< smódne fhói.

przypomniała mi się rozmowa dwóch starszych kobitek w drogerii (czy to sie kurfa, pisze przez dwa "i"? tak to sie pisze przez dwa "i", uf). kobitki kupowały sobie jakieś kremy i były wręcz zafascynowane datami przydatności
babcia I: do kwietnia 2011.
babcia II: to weź, najwyżej niedożyjemy.
babcia I i babcia II: hahahaha.
smódne. ale biorąc pod uwage, kmine babć i moją kolekcje specyfików kosmetycznych, to mam szanse jako pierwszy człowiek dożyć dwusetki.

chyba nie chce mi sie spać, ale (jak zawsze) obiecałam sobie, że po przyjściu do domu pójde spać, a chyba sama sobie powinnam dotrzymywać obietnic.

tak czy inaczej

dobranoc.

5 komentarzy:

  1. Pierdoleni faszyści.... Ustawy antynikotynowe wprowadzały nazistowskie Niemcy. Pierdolmy tę zbieraninę w ich niepalące odbyty.

    (Btw: fajcy mi siem kończOM :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witek, i teraz wszyscy pomyśleli, że mnie bijesz ;D

    OdpowiedzUsuń

t a g i

... (2) 2012 (2) 22 (1) 90's (2) abstract (5) abstrakcja (3) alkohol (13) Ancer (5) bananowa młodzież (6) borderline (8) celebryci (3) chuj (4) dćbrowa (53) dekadentyzm (6) dokument (1) droga (11) drugs (7) family (2) fashion (3) foto (14) francuska gruszka porno (25) gej (5) gnomy (2) hate (3) homo (1) indianie (39) jesień (3) joaquin phoenix (1) Kasia (5) kobieta (87) koniec świata (8) kostium (4) kwadraty (2) lato (30) ludzie (38) łódź (89) macro (2) manhattan (6) marzenia (11) mężczyzna (43) mięsny jeż (1) miłość (26) missaint (159) moda (9) orzeszków (19) pan kurczak (118) pan pingwinek (3) papierosy (21) pendryk (19) piotrkowska sto osiemdziesiąt (6) porno (3) portrait (31) portret (30) road (11) rodzina (15) rozkminy (65) samotność (4) self-portait (21) sex (3) sny (2) sobota rano (3) sowy (1) stanisław jerzy lec (2) stefan (1) sunset (3) śmierć (16) tata (1) teatr (2) tęposractwo (11) urodziny (2) vampire (1) wakacje (6) Weronika (16) wiosna (10) wrogowie (6) wssip (18) wystawa (2) zachód słońca (4) zazu bulczakos (5) zima (7) życie (34)