niedziela, 10 października 2010

łykiend i inne suplementy życia oraz kac.


to jest gołąb psychol. dziobał mi telefon.


aj lof lizard.

ekspresja i brudny róż. tak sie ten obraz nazywa.



<3

kac kupa i debilne upięcie. ale i tak jestem zajebista.


"jak mi sie, kurwa, nie chce nosić..."


nasz ekskluzywny bufet w bramie. tylko świec brak.


popieram, bo nie miałam biletu tylko raz...




a ceny mieszkań są takie, że "chuj zmalał".

1 komentarz:

  1. i choj. tez nie ogarnelam tego łykendu. nie pamiętam nawet czy wytrzeźwiałam...

    OdpowiedzUsuń

t a g i

... (2) 2012 (2) 22 (1) 90's (2) abstract (5) abstrakcja (3) alkohol (13) Ancer (5) bananowa młodzież (6) borderline (8) celebryci (3) chuj (4) dćbrowa (53) dekadentyzm (6) dokument (1) droga (11) drugs (7) family (2) fashion (3) foto (14) francuska gruszka porno (25) gej (5) gnomy (2) hate (3) homo (1) indianie (39) jesień (3) joaquin phoenix (1) Kasia (5) kobieta (87) koniec świata (8) kostium (4) kwadraty (2) lato (30) ludzie (38) łódź (89) macro (2) manhattan (6) marzenia (11) mężczyzna (43) mięsny jeż (1) miłość (26) missaint (159) moda (9) orzeszków (19) pan kurczak (118) pan pingwinek (3) papierosy (21) pendryk (19) piotrkowska sto osiemdziesiąt (6) porno (3) portrait (31) portret (30) road (11) rodzina (15) rozkminy (65) samotność (4) self-portait (21) sex (3) sny (2) sobota rano (3) sowy (1) stanisław jerzy lec (2) stefan (1) sunset (3) śmierć (16) tata (1) teatr (2) tęposractwo (11) urodziny (2) vampire (1) wakacje (6) Weronika (16) wiosna (10) wrogowie (6) wssip (18) wystawa (2) zachód słońca (4) zazu bulczakos (5) zima (7) życie (34)